fredag 2 mars 2012

Dag 26 - Cruisefas. T.G.I.F.!!!!

Hann aldrig blogga igår, eller före igår... fattar inte var tiden tog vägen. Men nu är jag tillbaka! :)

Idag kom jag äntligen ner till 68,2 kilo!! -4 kilo sen jag borjade, det känns sååååååååååååå bra!!!
Jag är 1,58 meter "kort" så jag har fortfarande mycket kvar, men att se att man kommer närmare, att det verkligen funkar... världens bästa kicken!!

Dagen borjade med kaffe o kalkonmackor med ägg. För lunch blir det Bo Luc Lac som älsklingen lagade igår och till jobbet kommer jag packa lite surimi att äta vid datorn under dagen samt yoghurt med havrekli vid kl 19 (jobbar "långpass" ikväll, dvs 14 till 22)

Hoppas ni alla får en underbar helg!!
Kram på er!!  <3

Mums... riktigt gott med kalkon o kokt ägg på Monas bröd.

3 kommentarer:

  1. Haha, kul att du just nu väger min målvikt ;)

    SvaraRadera
  2. Hola, jag funderade vad du menade med Monas bröd, så jag läste bakåt i din blogg och nu fattar jag att det är den Dukanska formfranskan du menar.
    Har inte bakat det på ett tag, men jag måste säga att av de bröd jag testat så är det min favorit, smakar bra, riktig brödkänsla och dessutom enkelt att göra.
    Min och dotterns lunch blev Dukanska albondigas.
    Svar: Tack Majsan:-)
    Jag har hunnit med några promenader till faktiskt, vårsolen lockade ut mig innan jag hoppade i badet.
    Gå nu genast och hämta ut ditt kort och boka in dig på något pass, för har man en tid inbokad så är det lättare att pallra sig iväg än att vänta på att lusten ska infinna sig.
    Efteråt är man så stolt och nöjd med sig själv.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Hej Egonia!! Rolig att höra om ditt mål? Är du med i FB-gruppen eller har en blogg? Säg gärna så kan man peppa dig oxå!! :)

    Mona, du är bara bäst!! :)
    Svarar på dig "hos dig" på din blogg :)

    SvaraRadera