måndag 27 februari 2012

Dag 21 - Cruisefas... the day after the celebration weekend!

Tillbaka i verkligheten efter en underbar helg i Köpenhamn. Vilken vacker stad! Min älskade sambo fick resan som födelsedagspresent och vi bara tog det lugnt och promenerade o åt lite gott...  det var så skönt att åka iväg o bara vara! Fast det har blivit en tuff natt idag, Pepe måste ha missat sin mamma massor för jag har blivit väkt av honom kanske 5 ggr idag... han ville sova hos mig o bli klappat... myssig med mammiga katter. Ibland...  ;)



Imorse berättade vågen för mig att det är 69,9 kilo jag väger idag. Inte överraskad eller ledsen, det är priset man måste betala för en icke-Dukanskt helg. Men nu är det bara o köra hårt!

Måste planera veckans mat samt dagens lunch, har inte fixat nånting ännu så det blir inte mera bloggande just nu. Ses sen!

Ha det bra, Dukanare!!!

1 kommentar:

  1. Om man åker på en mys resa till Köpenhamn har man rätt att unna sig lite...

    Själv har det blivit hur mycket fel som helst förra veckan & helgen...så nu kör jag på Attack hela vecka och lite grönsaker fram till helgen.

    Ha det så bra..

    Kram

    SvaraRadera