tisdag 28 februari 2012

Dag 22 - Cruisefas

Och så är man på väg ner igen... känner mig lite "jojo" på sista tiderna. Tråkigt att det har blivit några stycken "fuskmoment" sen jag började. Men nu är det på riktigt igen och inga mera fester eller middagar med vänner på ett tag. Vi åker ju till svärföräldrarna i Norrland den 3e april, och då lär det bli svårt att hålla Dukanandet (Henriks mamma lagar den bästa svenska maten jag har nånsin ätit!!).

Men nu blir det några dagar med bara protein för mig, måste shocka kroppen efter helgen.

Så nu ska jag baka lite av Monas bröd o äta lite kokt skinka till det. Kaffe har jag redan druckit men lite till kommer jag oxå ha nu. Tror jag fixar omelett till lunch idag, kanske tunfisk i den, det gör den riktigt mättande. Tänk att mamma brukade göra det åt oss när vi var barn... omedveten Dukanare!! ;) 

Hoppas ni alla får en underbar dag!!

Puss o Kram!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar