tisdag 28 februari 2012

Tisdagsfixandet

Fråga inte hur men idag före pendlandet hann jag massor!
Upp på morgonen o koka halv liter espresso (dom jag här förstås redan druckit), bädda, betala räkningar, baka Monas bröd (med dubbla mängder allt, så det räcker ett tag), lagad o packat lunchladan (omelett med tonfisk o persilja), packat övriga Dukan lösningar till jobbet (jobbar 12.30 - 21.00 denna veckan), lekt med Pepe, halvdiska...
Nu sitter jag på pendeln, redan trött o dagen här inte ens borjat!en men... snart är det helg igen!

1 kommentar:

  1. Hej Majsan !

    Hoppas att du har piggnat till när du nu har kommit till jobbet, men skönt med ett ryck på morgonen...

    Monas bröd är det gott ?

    Jag har inte bakat något av allt som alla skriver, är inte bra på att baka, men man kanske skall prova till helgen.

    För nu SKA jag komma igång igen...

    Kramis på dig

    SvaraRadera