onsdag 22 februari 2012

Dag 17 - Cruisefas

Och idag var det 68,6 kilo! Det var längesen man vägde "så lite"... fniss...

Igår skulle jag ha ätit kyckling till middag men jag kände mig sååå jädra mätt! Fattar ingenting... Jag bantar ju!! Borde vara vrålhungrig!! Men det är jag inte... skönt!   =)  Så det blev yoghurt m/havrekli istället.

Idag har jag VVs korv. Menningen var att laga extra med kyckling, men som sagt, orkade inte igår. Så det får bli idag istället.

Imorgon är det torsdag, men för mig är det som om det vore fredag. Är ledig på fredag, ska ta sambon på "helgresa" så vi drar till Köpenhamn. Det kommer bli omöjligt att följa dietet helt så jag får vara lite försiktig. Vi får se hur det funkar...

Ikväll har jag planerat "Bo Luc Lac" så jag hoppas att jag orkar äta! Det är faktiskt myyyycket gott!!!

Hörs snart! Trevlig onsdag till Er, underbara Dukanare!!!

1 kommentar:

  1. Hejsan Majsan !

    Visst känns det konstigt när man inte är hungrig, men samtidigt skönt, fast jag försöker att äta något lite ialla fall...

    Helgresa låter inte helt fel, kul...själv skall jag på tjejfest på lördag så dieten kommer INTE fungera då det vet jag för Lena är en hejare på att laga mat...så det är bara att äta och njuta och sen börja om söndag med sin diet....

    Längtar tills jag kommer ner i din vikt, jag har 1 kilo kvar till 70 som det var oj oj vet inte alls hur länge sedan det var..

    Mitt mål är 65 kilo och det har jag inte vägt på 18 år tror jag....

    Ha det så toppen i Köpenhamn..

    Kram kram

    SvaraRadera