fredag 24 februari 2012

Dag 19 - Cruisefas och Noodlar-recension

Dag 19, cruisefas och... +0,6!!!?? Förvirrad... fast kanske inte så konstigt när man inte drycker så mycket vatten, glömmer o få i sig havreklin o dessutom är det stopp i magen... jaaa ja, den där två cookies igår kväll hjlpte inte heller så mycket!!!

Igår blev det shiratake noodlar för middag. Helt okej, måste jag säga! Ingen smak, säger några... ja men... vilka av de här noodlar smakar nånting? Jag hade kyckling i mina, och lite soja o ostronsås till o ge smak. Ostronsås hade jag en liten liten skvat, har för mig att det innehåller massa söcker? Men de var jääääääääättegoda!!! Och man blir verkligen mätt! Jag kommer göra en stor beställning nu!

Ledig idag!! För idag... idag är ingen vanlig dag, för det är Henriks födelsedaaaaag!! :) Min underbara sambo blir 35! Hans "överraskningpresent" (tjena... han klurade ut vad det var för typ 3 veckor sen) är en helg i Köpenhamn!! Vi var där i somras, till Midsommar, och vi älskade staden! Så mysig den är! Så det kommer blir lite svårt att följa Dukan nu på helgen... men men, jag ska göra mitt bästa!! :)

Men nu är det dags för lite fixande här hemma! Ingen vill komma efter en resa till en ostädat o ofräsch hem..  inte jag iallafall  :)

Hoppas ni har en underbar dag!!!

TREVLIG HELG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar