söndag 19 februari 2012

Dag 14 - Cruisefas

Okej, jag är svag!! Jag vet det!!

Som ni vet, så hade vi Britta o Ola (samt underbaraste lille Axel) hemma igår. Det blev Per Morbergs Coq au vin och skulle ha blivit Crème Brulée också, fast vi hade lite strul med tiderna så det blev Ben and Jerrys glass istället. Jo... jag åt lite ris till kycklingen OCH glass. Och till o med en cookie till kaffet! Suck... men men vad ska man göra? Ibland är det bara så som händer. Men jag känner inte mig hemskt, det är bara o hoppa in i Dukanandet så fort man kan.

Idag blev det äggröra av vitor plus ett ägg och bacon (inte så pass Dukan, jag vet). Och det värsta av allt är att jag åt lite MANGO också... det där var inte bra... Men nu är jag proppfull! Så det blir inga mera onyttigheter nu :)

Nu måste jag lämna er o börja planera veckans matlagningen.


Kram till Er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar