tisdag 7 februari 2012

Första dagen var tuff...

Jag måste erkänna det: första dagen var tuff!

Frukosten var helt okej, var inte hungrig alls under morgonen. Lunchen har jag kl 15 den här och nästa veckan. Så det blir lite yoghurt före det. Och lite till kring kl 19.

Men lunch... lunch var inte gott alls!! Tog fel beslut, helt enkelt: krabbröra. Problemet när man inte har bott så länge i Sverige är att man har inte ätit de flesta grejer som finns här... krabbkött... det där var inte gott nånstans!!!! :/

Sambon hade fixat middag från Dukanboken (Vit fisk i vit sås), så jag fick lunchlådan för idag. När jag kom hem från jobbet, vid kl 22, åt jag lite "lomo", en spanskt delikatess som är egentligen bara fläskfilé som man har marinerat o lufttorkat. Hungern försvann.

Och imorse blev det kokt skinka och ett kokt ägg. Kaffe o lätt mjölk till. Verkar inte vara så jobbig iallafall... :)

Ett kilo mindre än i söndags... redan nu!! Känslan hjälper att förtsätta med dieten!!

Önskar er alla en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar