torsdag 9 februari 2012

Dag 4 - Attackfas

Hej o gomorron!!

Idag borde ha slutat med attackfasen nu, men kommer köra lite till tror jag, kanske bara idag så får jag äta lite frukt omorgon.

Imorse visade vågen 70,2 kilo!! Det betyder hela 2 kilo sen i söndags! Man blir fan glad!!! :D

Det kommer att bli "Lax i ugn" idag. Jag måste säga att jag skulle inte klara det här utan Henrik. Han har lagat dietmat åt mig hela veckan. Jag jobbar kvällpass nu o nästa veckan, så jag hinner faktiskt inte med allt. Men han har lagat varje kväll och fixa mina matlådor. Underbaraste sambon!! Älskar dig!! <3

Just nu i ugnen: Dukan Muffins!! Tack för receptet!! :) Här hittar ni det:

http://slutabanta.blogg.se/


För frukost blev det kaffe med lätt mjölk och keso med tonfisk i vatten. Lite salt o peppar et voilà!! :)

Snart kommer recepterna, jag lovar... bara jag hinner kopiera de!!


Ha det så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar