onsdag 15 februari 2012

Dag 9 & 10 - Cruisefas

Ingen post igår, fattar inte var tiden tag vägen... well, well...

Idag blev en bra vågdag: - 0.6 kilo!! Yippiiiiiie!!! Idag är det samma vikt som idag, så, varför inte säga oxå.... yipiiiiiiiiiiiiie!!!  ;)

Tacosfärs med kesella igår, och samma sak idag,det blev så mycket över! Fast med lite tomat o gurka till idag. Mmmmm.... Det är faktiskt ganska skönt att se hur man går ner i vikt fast är aldrig hungrig!

Missförstå mig inte, ja, ibland har jag gått omkring o känt mig hungrig, eller rätt sagt, sugen. Men det försvinner ganska snabbt och dessutom, så kan jag äta nåt från listan om det känns jobbigt! Helt underbart...

Näh, tror jan har faktiskt hittat vägen till en hälsosamare vikt. ÄNTLIGEN!!!!  :)

Onska er alla en underbar dag!!! 

2 kommentarer:

  1. Grattis kul...väger du dig varje dag ?
    När jag gick in i cruise fasen väger jag mig bara 1 gång i veckan, lördag morgon...

    Håller med om att man inte är hungrig, men ibland sugen, så min räddning är hamburgekött & några glas funlight saft..

    Dukan känns verkligen helt rätt....Tjohoo att man hittade detta.

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ann!!

      Ja, jag väger mig daglig, ska man inte göra det? Gud, jag är helt förvirrad ibland när det gäller Dukan... håller på att läsa boken (det går lååååååååååååååååånsamt att läsa om sånt på svenska... suck...), håller koll på FB-sidan, läser eran bloggar... men förtfarande lite förvirrad!! :D

      En av mina "räddare" är kokt skinkan men den bästa är surimi sticks!!! Älskar de!! Förresten, tack vore dig har jag köpt mina första Fun Light! :)

      Kram tillbaka!!

      Radera