fredag 17 februari 2012

Dag 12 - Cruisefas

God Morgon!!! Det är FREDAG!!!!  ^^

-0,2 kilo imorse, så skönt!! Och dags att prova Dukanpankakan. Så det blev det och 2 skivor kalkon för frukost (serverat i en liten tallrik så det känns att man äter enormt med mat!! Hahahaa... Låter löjligt, men det funkar!)

Idag ska jag direkt ut till Vårdcentralen och ta blodprov. Jag har fördröjt det i 2 veckor nu, har "nålskräck" (om ordet nu finns) och vill verkligen inte göra det. Men måste kolla D-Vitamin värdet, det är extremt låg och jag mår väldigt dåligt av det... suck...


Så... no more bloggandet just nu!!



Dukan Pankaka med Kalkon

3 kommentarer:

  1. Mums mums pannkaka på morgonen, orkar inte jag göra går upp redan 5:15...
    Hoppas det gick bra med nålskräcken det ordet finns....

    Visst är det härligt med fredag...Tjohoo.
    Ha en bra fredag...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta du!!

      Ja, jag vet... jag jobbar skift, nästa veckan blir det dag, upp kl 4.45... suck... då blir det ingen frukost här, nåt på jobbet kanske. Idag jobbar jag 14 till 22 utan lunchpaus. Kommer hem först kl 23.30 (kanske lite tidigare om vi är klara före 22). Så som sagt... måste passa på o äta nu!! :)

      Nålskräcken är totallt störande, kan inte kontrollera det... var halvsvimmande när jag väntade, blev inte bättre när jag blev kallad... usch... så barnslig... men tejen var jätteduktig, så det gick bra.

      OCH DET ÄR FREDAG!!! Ha det bäst, Ann!

      KRAM!!

      Radera
  2. Jag orkar inte heller steka pannkakor på morgonen, men jag tycker de är goda.
    Min nålskräck är helt borta, har legat på sjukhus många gånger och de stack mig flera gånger om dagen, så numera bekommer det mig inte ett dugg.
    Svar: Tack Majsan. Ja jag hoppas det känns bättre i morgon.

    SvaraRadera