fredag 2 november 2012

Äntligen fredag!!

Men Gud vad jag har längtat efter helgen! De här veckorna när jag jobbar kväll känns som om jag inte hade ett liv alls. Det är bara upp, äta frukost, bädda, diska, duscha... tiden bara försvinner! Man kommer hem tidigast 21:30 om man haft en bra dag på jobbet, o man är helt slut... Så trist, så trist... Jag går gärna upp kl 4.45 som jag gör varannan vecka, för då hinner jag  i alla fall leva livet lite!!

Men Dukanandet... hur går det med det? Ja, det känns rätt igen! Nu börjar det gå som det ska.

Sen omstarten har det blivit bättre o bättre, några steg tillbaka nån gång  men ändå går det åt rätt håll.

Idag blir det dock en liten steg tillbaka. Ska träffa en kompis och äta lunch med honom före jobbet. Mycket att prata om och inte så mycket tid på jobbet, så vi passar på nu när han är pappaledig o jag jobbar kväll. Problemet: vi ses vid stationen så jag hinner sen med bussen till jobbet. Dvs... bara pizza, korv o kinamat i området. Det blir nog kinabuffé, så jag får lite kontroll av det jag äter ändå. So wish me luck!!  :)

Hoppas på en fin helg o ingen fusk! ;)

Ha det bäst, kära Dukanare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar